Re: [FORENING] Vedtægter og tillidsposter

Poul-Erik Andreasen <sslug@sslug> writes:

> Selv om Hans gjorde meget ud af at udnævne Martin til diktator, så et
> det eneste - som du selv er inde på - Martin kan diktere er hvornår
> der skal være nyvalgt.

Det vil jeg bare mene er forkert. Martin er valgt med et bestemt
mandat nemlig af få gennemført et valg til en ny
bestyrelse. Ud over dette kan Martin ikke gøre noget som helst.

> Lige nu er det umuligt at ændre noget som helst, alle der sidder med
> et mandat fra den forige eller forrige-forrige bestyrelse vil forsat
> have det.

Jeg vil mene at de formelt set ikke kan handle på en bestyrelses vegne
som ikke findes mere. Eftersom bestyrelsen er blevet afsat har vi også
frataget dem enhver ret til at tegne foreningen, det må også gælde den
ret de eventuelt måtte have uddelegeret.

En ny bestyrelse bør også formelt set når den tiltræder vedtage at
viderføre uddelegeringen af en eventuel ret til at tegne foreningen i
bestemte henseender.

--
 Peter Makholm     |      I laugh in the face of danger. Then I hide until
 sslug@sslug |                                          it goes away