Re: [FORENING] Fullmagt til medlemsmöte i SSLUGden 7 april 2003

"Erik Josefsson" <sslug@sslug> wrote in message

>Jag vil i prioritetsordning röste för

>1. et valg til bestyrelsens alle poster uden at bruge mistroendemetoden
Det er en kendsgerning, ikke noget der bliver stemt om.

>2. et valg til bestyrelsens alle poster med hjälp av mistroende om det
>er det ende muligheden til at få valg til bestyrelsens alle poster

Det er ikke nødvendigt at stille mistillid til en bestyrelse der frivilligt
stiller sine mandater til valg.

Punkt 10 kan udarte til debat og afstemning, men det vil ikke ændre på at
punkt 11 gennemføres med nyvalg til alle 8 pladser. Det har vi den siddende
bestyrelses ord for, og det vælger jeg altså at tro på. Det kan naturligvis
have betydning for hvem der stiller op til den nye bestyrelse, men den sag
er jo først noget der sker i fremtiden.

Du skal instruere den du giver fuldmagt om, hvordan vedkommende skal stemme
mht. de nye vedtægter, det er alt. Jeg kan i hvert fald ikke se nogen andre
afstemninger. Ellers må du give vedkommende dit telefonnummer med.

>Please help me, jag klarer ikke ut dette!

>Og igen unskuld for alle mulige misstanker mit mail syntes indeholde. Og
>tak for at du melde ud at du fölte dig injurered. Sjørlund har måske ret
>i at jag er paranoid.
Det var ikke ondt ment, og slet ikke personligt ment;)

file://Erik