Re: [FORENING] Fullmagt til medlemsmöte i SSLUGden 7 april 2003

On 07 Apr 2003 12:36:39 +0200
Niels Elgaard Larsen <sslug@sslug> wrote:

> For en god ordens skyld:  Jeg stiller mit mandat til rådighed ved
> nyfyllnadsvalg.

Unskuld, men jag mener virkligen att jag er usiker på hvordan dette
fyllnadsvalg kommer tillstäde (will come about). Jag föler som en idiot.

Hvordan skal jag instruere den jag skal give min fullmagt til att
röste?

Jag vil i prioritetsordning röste för

1. et valg til bestyrelsens alle poster uden at bruge mistroendemetoden

2. et valg til bestyrelsens alle poster med hjälp av mistroende om det
er det ende muligheden til at få valg til bestyrelsens alle poster

Please help me, jag klarer ikke ut dette!

Og igen unskuld for alle mulige misstanker mit mail syntes indeholde. Og
tak for at du melde ud at du fölte dig injurered. Sjørlund har måske ret
i at jag er paranoid.

//Erik