Re: [FORENING] Fullmagt til medlemsmöte i SSLUG den 7 april 2003

Erik> On Sun, 6 Apr 2003 15:31:22 +0200
Erik> Frank Damgaard <sslug@sslug> wrote:

> [...]

Erik> Altså, jag er stadig usiker på hvordan jag skal stemme hvis 10 og 11
Erik> ikke byter plads. Hvis nogen foreslår mistroende under 10 og det ikke
Erik> vinder så har vi kun Martins ord på at Anne og Niels stiller sit mandat
Erik> til rådighed under 11. Der står kun fyllnadsvalg, og hvis mistroendet
Erik> ikke vinder så kan nogen fortolke det som at bestyrelsen ikke behöver
Erik> traekke sig. Så blir det ett ny7fyllnadsvalg eller et ny6fyllnadsvalg.

Jeg er ikke helt klar over, hvad du mener. Men hvis du tror at det bare er
noget Martin har fundet på, tror du så ikke at Anne og jeg ville have
protesteret?

For en god ordens skyld:  Jeg stiller mit mandat til rådighed ved nyfyllnadsvalg.

Hvis der er mig, du ikke tror på: Som jeg hele tiden har sagt, at stille sit
mandat til rådighed er en personlig beslutning, og du kan derfor ikke få andre
garantier end mit ord. Det burde også være nok.

--
   Niels Elgaard Larsen
   email: sslug@sslug   <URL:http://www.agol.dk/elgaard>