Re: [FORENING] Fullmagt til medlemsmöte iSSLUGden 7 april 2003

"Erik Josefsson" <sslug@sslug> wrote in message

>Men om medlemsmödet er uenig, mistroendet ikke vinder og der blir meget
debat er det ikke urimligt at nogen vil fortolke det som at det ikke er
nödvändigt med et ny8suppleringsvalg.

Martin har både på sidste medlemsmøde og her på listen erklæret, at han
indkalder til et suppleringsvalg. Mit svensk er ikke lige noget at skrive
hjem om, men

11) Utlysande av suppleringsval till styrelsen

ser for mig ikke ud som noget, der skal stemmes om. Er det ikke blot det
punkt, hvor formanden fastslår at han indkalder og hvornår han indkalder til
suppleringsvalg?
Jeg har ikke opfattet det som et emne, der skal stemmes om - det er jo
fastlagt i vedtægterne allerede. Det springende punkt var, om de sidste to
bestyrelsesmedlemmer ville gå på valg eller ej, og også det punkt er for mig
afklaret.

>Jag er af den meningen at mistillidsdebaten kun er nödvendig hvis der
>ikke blir et ny8suppleringsvalg. Derför vil jag ha 11 före 10.

Vi er som du ser ikke helt enige i vor opfattelse af punkt 11. Det ville
være dejligt med en kommentar fra Martin.

>Nu forsår jag ikke helt. "Rivegilde"?

Public fight. Slang for offentligt skænderi.

Der er uden tvivl medlemmer, som har et behov for at få snakket med ikke
mindst Anne om de problemer, der har været. Om det skal ske i morgen eller i
forbindelse med et valgmøde er så en anden sag. Jeg hælder mest til, at det
hører fremtiden - og dermed valgmødet - til at få afklaret hvad der stadig
måtte være at afklare.