Re: [FORENING] Fullmagt til medlemsmöte iSSLUGden 7 april 2003

On Sun, 6 Apr 2003 20:34:40 +0200
"E. Sjørlund" <sslug@sslug> wrote:

> Om der skal være en mistillids-debat eller ej (punkt 10) er en anden
> sag, men i forhold til et rent nyvalg er den ikke nødvendig længere
> efter min opfattelse. Formålet med det punkt _er_ blevet opfyldt, og
> et rivegilde hører nok mere til i forbindelse med valget end i
> forbindelse med gen-vedtagelsen af de nye vedtægter.

Unskuld at jag spörger igen, men jag vil verkligen forstå hvad som sker
imorgen.

Er det på den her måden?

Mödesordföraren siger:
"Punkt 10 - Misstroende mot sittande styrelse. Vil medlemsmödet ställe
mistroende til bestyrelsen?"

Mödet siger: "Ja!/Nej!"

Nogen siger "Votering!"

Mödesdeltagerne räcker upp sine händer og fullmagter för röstregning.

Mödesordföranden siger:
"Punkt 11 - Utlysande av suppleringsval till styrelsen. Vil medlemsmödet
udlyse suppleringsvalg?"

Mödet siger: "Ja!/Nej!"

Nogen siger "Votering!"

Mödesdeltagerne räcker upp sine händer og fullmagter för röstregning.

Er det så enkelt?

//Erik