Erik Lange wrote:
On Fri, 04 Apr 2003 16:02:08 +0200, Flemming Bjerke
<sslug@sslug> wrote:

Det er ofte et vanskeligt spørgsmål hvor store frihedsgrader de enkelte bestyrelsesmedlemmer har uden på forhånd at have fået opbakning. Fuld frihed = kaos
Ingen frihed = initiativkvælning og rigiditet
Det er forskelligt hvordan bestyrelser håndterer spørgsmålet, og der kan være ganske legitime uenigheder herom. Det protesterer jeg ikke i mod.

Fint - det virker ellers som om du forsvarer Anne voldsomt.

Jeg må gøre dig opmærksom på at jeg påpegede at en række af de udtalelser der er kommet om Anne, er injurerende og æreskrænkende. Det tager jeg klar afstand fra.

Endvidere mener jeg at uenighederne omkring infosoc, efter min vurdering er flueknep. Det er den ikke din vurdering. Der er vel ikke mere nyt at sige i den sag. Ikke efter min mening.

Flemming