Re: [FORENING] Fullmagt til medlemsmöte iSSLUGden 7 april 2003

On Sun, 6 Apr 2003 20:34:40 +0200
"E. Sjørlund" <sslug@sslug> wrote:

> "Erik Josefsson" <sslug@sslug> wrote in message

> Jeg mener at vi skylder de fire så meget respekt, så vi tror på at de
> står ved deres udsagn, det vælger jeg i det mindste at gøre.
> Martin har meldt ud, at der kommer et suppleringsvalg. Det tror jeg på
> at der gør!

Det er därför jag vil att ny8suppleringsvalget skal komme före
mistroendet.

> Alle fire bestyrelsesmedlemmer har meldt ud, at de stiller deres
> mandater til valg. Det tror jeg på at de gør!

Men om medlemsmödet er uenig, mistroendet ikke vinder og der blir meget
debat er det ikke urimligt at nogen vil fortolke det som at det ikke er
nödvändigt med et ny8suppleringsvalg.

> Om der skal være en mistillids-debat eller ej (punkt 10) er en anden
> sag, men i forhold til et rent nyvalg er den ikke nødvendig længere
> efter min opfattelse.

Jag er af den meningen at mistillidsdebaten kun er nödvendig hvis der
ikke blir et ny8suppleringsvalg. Derför vil jag ha 11 före 10.

> Formålet med det punkt _er_ blevet opfyldt, og
> et rivegilde hører nok mere til i forbindelse med valget end i
> forbindelse med gen-vedtagelsen af de nye vedtægter.

Nu forsår jag ikke helt. "Rivegilde"?

> Men selv om man er paranoid kan der jo godt være nogen der forfølger
> en ;)

Nej, jag er mer praktisk än paranoid. Hvis ny8valget er klart före
mistillidspunkten kan debaten om bli kortere og mer konkret. Hvis der
bliver nogen som kraever misstillidsvotering (eller hvad det nu heder).

//Erik