Re: [FORENING] Fullmagt til medlemsmöte i SSLUGden 7 april 2003

"Erik Josefsson" <sslug@sslug> wrote in message

>Altså, jag er stadig usiker på hvordan jag skal stemme hvis 10 og 11
>ikke byter plads. Hvis nogen foreslår mistroende under 10 og det ikke
>vinder så har vi kun Martins ord på at Anne og Niels stiller sit mandat
>til rådighed under 11. Der står kun fyllnadsvalg, og hvis mistroendet
>ikke vinder så kan nogen fortolke det som at bestyrelsen ikke behöver
>traekke sig. Så blir det ett ny7fyllnadsvalg eller et ny6fyllnadsvalg.

Jeg mener at vi skylder de fire så meget respekt, så vi tror på at de står
ved deres udsagn, det vælger jeg i det mindste at gøre.
Martin har meldt ud, at der kommer et suppleringsvalg. Det tror jeg på at
der gør!
Alle fire bestyrelsesmedlemmer har meldt ud, at de stiller deres mandater
til valg. Det tror jeg på at de gør!

Om der skal være en mistillids-debat eller ej (punkt 10) er en anden sag,
men i forhold til et rent nyvalg er den ikke nødvendig længere efter min
opfattelse. Formålet med det punkt _er_ blevet opfyldt, og et rivegilde
hører nok mere til i forbindelse med valget end i forbindelse med
gen-vedtagelsen af de nye vedtægter.

Men selv om man er paranoid kan der jo godt være nogen der forfølger en ;)