On Sun, 6 Apr 2003 14:07:33 +0000 (UTC), Jesper Krogh
<sslug@sslug> wrote:

>Hvor lang tid har du så tænkt dig at blive ved med at "debattere"?
>
>1 måned ?
>1 år ?
>10 år ?

Så længe det skaber problemer for gennemførelsen af foreningens
formål;-)

>Og hvis der så ikke er kommet det svar du gerne vil have inden 10 år så
>forlænger vi bare fristen?

Man kan også lave formålet med foreningen om til, at passe til dem der
ønsker/evner, at sidde i bestyrelse med Anne.

>Tror du ikke de ting folk har lyst til at skrive om, er kommet frem på
>nuværende tidspunkt.

Jo - men derfor mener jeg stadig ikke sagen er belyst fra begge sider.

Der KAN være gode grunde til at Anne har opført sig som hun har - jeg
ønsker at tro det bedste om mine medmennesker, og håber stadig på, at
Anne vil indvie os i sine bevæggrunde for at handle som hun gjorde, så
vi kan vurdere om vi tror situationen vil gentage sig, eller om det
var en enlig svale(flok).

Såfremt hun fortsat ikke ønsker dette, så må vi drage vore
konklussioner på det foreliggende grundlag.

>Tavshed er også en holdning som man må tage
>stilling til på den måde som man nu føler er passende.

Ja - jeg tolker det p.t. som om, at Anne ikke har nogle gode grunde,
der kan retfærdiggøre hendes handlinger. Hvis hun har, kan jeg ikke
forstå, at hun tilbageholder disse.

>Jesper - Der bare syntes SSLUG skal se efter at komme videre...

Enig - men videre som hvad ?

Som en it-politisk forening der engang også var en Linux-brugergruppe,
eller som en Linux-brugergruppe med it-politiske holdninger ?

Hilsen,
Erik L.