Re: [FORENING] Fullmagt til medlemsmöte i SSLUGden 7 april 2003

On Sun, 6 Apr 2003 15:31:22 +0200
Frank Damgaard <sslug@sslug> wrote:

> ja.

ok - mange tak for feedback!

> Du skal blot give en skriftig fuldmagt til et andet medlem du stoler
> på som kan stemme på dine vegne.

ok, men det er lidt uklart for mig hvordan "mine veger" går.

I prioritetsorden önsker jag:

1. ny8suppleringsvalg uden mistroende

2. ny8suppleringsvalg med misstroende

men det kraever vel at 10 og 11 byder plads?

Hvis 10 og 11 bliver som de er önsker jag:

3. mistroende

Mit siste alternativ 3. giver vel automatiskt ny8valg, dvs at
suppleringsvalget udgår?

//Erik