On Sun, 6 Apr 2003 15:44:26 +0200, Keld Jørn Simonsen <sslug@sslug>
wrote:

>Ja, det er op til generalforsamlingen, eller medlemsmødet, som det hedder
>i SSLUG, at bedømme hvad der er til gavn for foreningen.

.. og uden en forudgående debat der belyser problematikken, så kan
medlemsmødet ikke på et sagligt grundlag træffe beslutning - så vil
der være tale om en heksejagt.

Jeg synes derfor det er højst besynderligt, når folk forsøger at
undertrykke denne debat, og mistænkeliggøre den som et forsøg på
heksejagt - det er lige omvendt!

Det virker næsten som om, at det for nogle er en bevist taktik, at
undlade at deltage i debatten, for derved at kunne tilbagevise den
saglige kritik som "heksejagt"... meget snedig taktik, BTW.

Hilsen,
Erik L.