On Sat, 05 Apr 2003 18:00:48 +0200, Erik Lange <sslug@sslug>
wrote:

<snip>

>Hvad jeg har svært ved at forstå er, hvis du mener, at det er op til
>SSLUG, at kæmpe din kamp for "en balanceret ophavsret", herunder dine
>muligheder som borger for, at "optage musik og film fra radio og
>fjernsyn, og kopiere lånt musik" - hvad pokker har det med Linux at
>gøre ???
>
>Er det noget Anne kæmper for, på dine vegne ?

Og hvis det er, så vil jeg mene, at Anne kraftigt har overskredet sine
beføjelser, og bruger SSLUG til at fremme interesser der ikke er en
del af SSLUG's formål!

Uanset om man sympatiserer med målet, mener jeg det er forkert at
bruge SSLUG til at fremme dette!

Er du uenig med mig i dette?

Hilsen,
Erik L.