On Sat, 5 Apr 2003 17:27:52 +0200, Keld Jørn Simonsen <sslug@sslug>
wrote:

>Jeg kan ikke gå ind for digitalforbruger og derfor blive medlem, da de
>går ind for ophævelsen af fair-use bestemmelser, såsom at man må optage
>musik og film fra radio og fjernsyn, og kopiere lånt musik.

Da der er tale om en demokratisk forening, kunne du jo netop ved at
melde dig ind, påvirke foreningen officielle politik ;-)

Jeg er iøvrigt ikke enig med dig i ovenstående fortolkning af
Digitalforbruger Danmarks holdninger... men det er en diskussion der
ikke hører hjemme på denne liste...

(Du tager altså grueligt fejl, hvis du tror, at de holdninginger jeg
personligt har giver udtryk for tidligere, er lig foreningens
officielle politik - dette måtte jeg sande på vores generalforsamling,
hvor jeg naturligvis accepterede det demokratitisk besluttede
grundlag, som ikke faldt ud som jeg havde  ønsket - men sådan er
demokratiet jo - Digitalforbruger Danmark er ikke _min_ forening, men
medlemmernes! ;-) )

Hilsen,
Erik L.