On Fri, 04 Apr 2003 18:05:57 +0200, Carsten Svaneborg
<sslug@sslug> wrote:

>Det er irrelevant om DU kan se der er taget skridt,
>det vigtigste er at der er taget skridt. Hvis du vil
>se beviser og ikke får dem fra bestyrelsen, så er der
>intet der forhindrer dig i at melde dig ud af SSLUG,
>hvis du ikke stoler på bestyrelsen. Måske ville det
>skabe noget arbejdsro?

Tjah... hvis du mener det er mig der skaber balladen, så ville det
nok...

Jeg fornemmer at du ikke har grundlag til at postulere dette, da du
som du siger ikke læser foreningslisten.

Jeg må derfor ta' afstand for det jeg nu fornemmer som et angreb på
min person. Du er velkommen til at underbygge din påstand.

>3. Folk acceptere at der ikke bliver nogen inquisatorisk
>personfikseret hekse process denne gang, og forsøger at fokusere
>på de faktisk problemer og muligheder der findes, og gøre noget
>for at løse/anvende disse.

Jo da - lad os alle stikke hovedet i busken... lad os bare ignorere
når enkeltpersoner ødelægger det for flertallet, fordi.. øh.. fordi...
hvilket højere formål vil dette tjene ?

At de it-politisk aktive kan udtale sig som de vil, når de vil, på
vegne af SSLUG's medlemmer ?

Hvorfor arbejder du ikke aktivt for dine it-politiske mærkesager, i de
forumer der er skabt til dette, fremfor at insistere på at det er
SSLUG's vigtigste formål som må gå forud for alt andet, herunder
anstændigt samarbejde i bestyrelsen ?

>Personligt kan jeg ikke forstå at der er nogen der vil være
>i bestyrelsen for SSLUG, fordi konsekvenserne for et fejlskridt
>risiker at have sådanne langsigtede konsekvenser.

Det mener jeg er noget udokumenteret vrøvl. Derimod er det
dokumenteret, at et fejltrin i SSLUG kan tilgives, jvnf. Makholm-sagen
fra sidste forår.

Det kræver dog som minimum en dialog imellem parterne.

>Skulle jeg
>tage dette ansvar så ville jeg havde penge for det, mange penge,
>jeg ville ikke drømme om at gøre det frivilligt. Tænk at skulle
>bruge flere måneder på at diskutere et potentielt fejlskridt.

En diskussion kræver flere parter - grunden til at denne sag har kørt
så længe er, efter min mening, netop, at den ene part ikke har
deltaget i diskussionen.

>Btw. jeg læser ikke sslug.forening, fordi livet er forkort
>til endeløse diskussioner, og min tid er bedre brugt andetsteds.
>Jeg læser derfor nok ikke svar til dette email.

N'mFvl

Erik L.