On Fri, Apr 04, 2003 at 06:05:57PM +0200, Carsten Svaneborg wrote:

> Det er irrelevant om DU kan se der er taget skridt,
> det vigtigste er at der er taget skridt. Hvis du vil
> se beviser og ikke får dem fra bestyrelsen, så er der
> intet der forhindrer dig i at melde dig ud af SSLUG,
> hvis du ikke stoler på bestyrelsen. Måske ville det
> skabe noget arbejdsro?

Måske, det er jo ikke kun Erik der skriver. Jeg har fx. også
skrevet meget, omend jeg ikke føler det er for meget.

> 3. Folk acceptere at der ikke bliver nogen inquisatorisk
> personfikseret hekse process denne gang, og forsøger at fokusere
> på de faktisk problemer og muligheder der findes, og gøre noget
> for at løse/anvende disse.

Det tror jeg email er et rigtigt dårligt sted at gøre. Vi bør
nok bruge et medlemsmøde til at løse dette, og evt. fremtidige
problemer.

> Personligt kan jeg ikke forstå at der er nogen der vil være
> i bestyrelsen for SSLUG, fordi konsekvenserne for et fejlskridt
> risiker at have sådanne langsigtede konsekvenser. Skulle jeg
> tage dette ansvar så ville jeg havde penge for det, mange penge,
> jeg ville ikke drømme om at gøre det frivilligt. Tænk at skulle
> bruge flere måneder på at diskutere et potentielt fejlskridt.

Jeg synes ellers du poster nogle spændende og interessante emails
fra tid til anden, og du er en af dem jeg gerne vil se i sslugs
bestyrelse. Specielt efter hele denne sag synes jeg det kunne
være dejligt med nogle nye krafter der ikke er tynget af fortiden
over for _NOGEN_ medlemmer.

> Btw. jeg læser ikke sslug.forening, fordi livet er forkort
> til endeløse diskussioner, og min tid er bedre brugt andetsteds.
> Jeg læser derfor nok ikke svar til dette email.

Så må jeg jo emaile dig direkte. Omend emailen nok skal læses nede
fra og op.

JonB