Erik Lange wrote:
> Så længe sagens hovedperson end ikke kommenterer den
> fremsatte kritik, så kan jeg ikke se hvilke skridt der
> er taget for at forhindre at det gentager sig i fremtiden :-(

Det er irrelevant om DU kan se der er taget skridt,
det vigtigste er at der er taget skridt. Hvis du vil
se beviser og ikke får dem fra bestyrelsen, så er der
intet der forhindrer dig i at melde dig ud af SSLUG,
hvis du ikke stoler på bestyrelsen. Måske ville det
skabe noget arbejdsro?

> Der er så to muligheder, så vidt jeg kan se:
> 1. Kritikken vurderes som grundløs, og Anne fortsætter efter genvalg.
> 2. Anne genvælges ikke, så der ikke kan opstå tvivl om at tingene
> gentager sig.

3. Folk acceptere at der ikke bliver nogen inquisatorisk
personfikseret hekse process denne gang, og forsøger at fokusere
på de faktisk problemer og muligheder der findes, og gøre noget
for at løse/anvende disse.

Personligt kan jeg ikke forstå at der er nogen der vil være
i bestyrelsen for SSLUG, fordi konsekvenserne for et fejlskridt
risiker at have sådanne langsigtede konsekvenser. Skulle jeg
tage dette ansvar så ville jeg havde penge for det, mange penge,
jeg ville ikke drømme om at gøre det frivilligt. Tænk at skulle
bruge flere måneder på at diskutere et potentielt fejlskridt.

Btw. jeg læser ikke sslug.forening, fordi livet er forkort
til endeløse diskussioner, og min tid er bedre brugt andetsteds.
Jeg læser derfor nok ikke svar til dette email.

--
          Mvh. Carsten Svaneborg
       http://www.softwarepatenter.dk