On Fri, Apr 04, 2003 at 06:00:20PM +0200, Erik Josefsson wrote:
> On Fri, 4 Apr 2003 17:49:59 +0200
> Jon Bendtsen <sslug@sslug> wrote:
>
> <klip>
>
> Nej Jon. I en ideell forening är man ikke tvinged till noget som helst.
> Jag forlod den gamle bestyrelsen fordi opgaverne var meget meget större
> än mine resurser at löse dem. Jag var i stort behof af at nogen tog det
> huvudsaklige ansvar for det it-politikse arbejde på en måde som hjälpte
> meg lave det jag hade resurser at lave.

Folk vælger selv om de vil stille op til bestyrelsen eller ej.
Derfor mener jeg at de er tvunget til at samarbejde så godt de
kan. (eller trække sig ved næste valg). Jeg stiller heller ikke
krav om at medlemmerne skal deltage i mere end de kan overkomme.

Jeg er lidt bekymret på kort sigt, for hvem ønsker at stille
op til bestyrelsen ? Ud over at de 4 nuværende har sagt at de
vil forsætte (så vidt jeg husker). Så kan jeg kun mindes at
folk har sagt de ikke ønskede at stille op når jeg har spurgt
dem. Og selv har jeg sagt at jeg ikke ønsker at stille op. Det
står jeg ved. Men vi får se efter mødet på mandag.

JonB