Jon Bendtsen <sslug@sslug> wrote:

<klip>
> Nogle gange møder man nogle personer som man bare ikke kan
> sammen med. Hvis man alligevel er tvunget til at arbejde sammen
> fx. fordi man sidder i den samme bestyrelse så må man bare bide
> i det sure æble og samarbejde så godt man kan.

Nej Jon. I en ideell forening är man ikke tvinged till noget som helst.
Jag forlod den gamle bestyrelsen fordi opgaverne var meget meget större
än mine resurser at löse dem. Jag var i stort behof af at nogen tog det
huvudsaklige ansvar for det it-politikse arbejde på en måde som hjälpte
meg lave det jag hade resurser at lave.

//Erik