Jon Bendtsen wrote:

> Nej, det har jeg ikke. Det er ikke mig der har sagt at jeg ikke
> ville sidde i bestyrelsen med Anne, det er Jakob. Det er ikke mig
> der har sagt at jeg går hvis Anne bliver valgt ind igen. Det er
> sådanne udtalelser som jeg mener er for langt ude. Trusler leder
> ingen vejne.

Og dine små tossede modspørgsmål forplumrer i den grad debatten.

Læs lige de citater fra bestyrelseslisten fra min svarmail til Anne.
Læs de samme ting i Peter Tofts mails.
Læs Makholm beskrivelse.

Og kom så tilbage.

Og gør det til en hovedregel at dine sætninger skal være væsentlig
længere end fire ord!

until then JonB > /dev/null

/k

--
Registered Linux user #22494 - http://counter.li.org/

64 dage, 17 timer og 42 minutter uden svar:
       http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_01/msg01061