On Fri, 4 Apr 2003 17:05:10 +0200, Jon Bendtsen <sslug@sslug>
wrote:

>[klip]

>Det synes jeg ikke er dokumentation nok.

Nu er det jo svært at dokumentere mails der ikke eksisterer.

Det er derimod dokumenteret, at Anne gentagne gange blev spurgt af de
andre bestyrelsesmedlemmer, og undlod at svare, hvilket gjorde det
unødigt besværligt for den øvrige bestyrelse at agere.

>Jeg kan ikke forstå hvorfor at alle medlemmerne i bestyrelsen
>skal deltage.

Heller ikke når det er initiativer de selv har igangsat ?

Er det ikke naturligt at forvente, at hvis man har sat noget igang, så
svarer man også når man bliver spurgt "hvad går det her ud på?" ?

>Jeg har ikke sagt at jeg mener hun har deltaget. Jeg har sagt
>at jeg ikke kan se at det er et problem. Jeg har ikke set nogen
>dokumentation af at det er et problem.

Det resulterede i at fem bestyrelsesmedlemmer opgav at arbejde i
bestyrelsen - de har alle angivet Anne's samarbejdsform som den
direkte årsag. Det mener jeg er rimelig klar dokumentation for, at
hendes manglede deltagelse i dialogen skabte problemer... jeg mener
der er belæg for at tro, at den også vil gøre det i fremtiden, såfremt
den ikke ændres.

Eller var det bare dem der var dumme ?

Hilsen,
Erik L.