Jon Bendtsen <sslug@sslug> wrote:

> Nej, det har jeg ikke.

Aha, du mener at din 416 indlägg i den her diskussionen er står i
proportion til din faktiska kunskap om hvad som sket?

> Det er ikke mig der har sagt at jeg ikke ville sidde i bestyrelsen
> med Anne, det er Jakob.

Hvad er ud af proportioner med det?

> Det er ikke mig der har sagt at jeg går hvis Anne bliver valgt ind
> igen.

Hvad er ud af proportioner med det?

> Det er sådanne udtalelser som jeg mener er for langt ude.

Igen, hvis du laeser bestyrelselisten (sammen med Flemming?) har du en
beder mulighed at vurdere hvad er ud af proportioner.

> Trusler leder ingen vejne.

Hvem trusler hvem her?

//Erik