On Fri, 04 Apr 2003 16:02:08 +0200, Flemming Bjerke
<sslug@sslug> wrote:

>Det er ofte et vanskeligt spørgsmål hvor store frihedsgrader de enkelte
>bestyrelsesmedlemmer har uden på forhånd at have fået opbakning.
>  Fuld frihed = kaos
>  Ingen frihed = initiativkvælning og rigiditet
>Det er forskelligt hvordan bestyrelser håndterer spørgsmålet, og der kan
>være ganske legitime uenigheder herom. Det protesterer jeg ikke i mod.

Fint - det virker ellers som om du forsvarer Anne voldsomt.

>Derimod kan jeg dårligt acceptere de injurerende og ærekrænkende omtaler af
>Anne.

Retfærdiggør disse Anne's tidligere handlinger ?

>Jo. Mit gæt er at Anne også er enig heri.
>>
>Min pointe er blot at der er flere mulige fortolkninger af hvad der er sket
>i bestyrelsen, og at man bør sine fortolkninger for sig selv hvis de
>mistænkeliggør andre, f.eks. Anne. Med mindre man har meget godt grundlag
>for det. Og det grundlag mener jeg ikke er til stede i denne sag.

Aha - du mener altså det er dokumenteret, at Anne deltog konstruktivt
i dialogen med den øvrige bestyrelse omkring infosoc ?

Kan du ikke liiige poste din dokummentation her på listen, så vi andre
kan se den ?

Eller består din "dokumentation" i gode intentioner overbragt
mundtligt af Anne ved personlige møder ?

Det er jo ikke dokumentation for, at den manglende dialog har fundet
sted... det kan lige så godt være tomme løfter.

Hilsen,
Erik L.