Jon Bendtsen <sslug@sslug> wrote:

> [klip]

> Det synes jeg ikke er dokumentation nok.

Men laes då bestyrelselisten Jon!

> Jeg kan ikke forstå hvorfor at alle medlemmerne i bestyrelsen
> skal deltage.

Jag kan ikke forstå hvorfor du tror at jag er mer intresseret af dine
svar på spörgsmål til Anne än af Annes egne svar. Eller dine
metaresonemang kring tavsthed eller hvordan man skal eller kan forvente
at man opförer sig i en bestyrelse.

Laes bestyrelselisten Jon.

//Erik