Erik Lange wrote:

> Det der undrer mig er, at ligesom jeg som almindeligt medlem skal ha'
> bestyrelsens godkendelse for evt. initiativer, så mener jeg at enkelte
> bestyrelsesmedlemmer må skulle det samme,

Det er ofte et vanskeligt spørgsmål hvor store frihedsgrader de enkelte
bestyrelsesmedlemmer har uden på forhånd at have fået opbakning.
  Fuld frihed = kaos
  Ingen frihed = initiativkvælning og rigiditet
Det er forskelligt hvordan bestyrelser håndterer spørgsmålet, og der kan
være ganske legitime uenigheder herom. Det protesterer jeg ikke i mod.
Derimod kan jeg dårligt acceptere de injurerende og ærekrænkende omtaler af
Anne.

> Bør enkelte bestyrelsesmedlemmer ikke koordinere deres arbejde, med
> den øvrige bestyrelse?

Jo. Mit gæt er at Anne også er enig heri.

Min pointe er blot at der er flere mulige fortolkninger af hvad der er sket
i bestyrelsen, og at man bør sine fortolkninger for sig selv hvis de
mistænkeliggør andre, f.eks. Anne. Med mindre man har meget godt grundlag
for det. Og det grundlag mener jeg ikke er til stede i denne sag.

Flemming