Jon Bendtsen <sslug@sslug> wrote:

> [klip]

> Tja, jeg har ikke lyst.

Nej, det er obenbart at du har större lyst til dekonstruktion
og flamewars än konstruktion (rapport) og dialog (svar fra Anne).

> hehe, så er det jo netop ikke mig der skal skriv en kort og præcis
> redegørelse om hvad der er sket.

Latmask ;-)

> [klip]

> jeg vil ikke, jeg håber.

unskuld

> Men mest af alt ønsker jeg at alle, ALLE,
> respekterer resultatet af den afstemning som snart kommer.

Afstemningen? Mener du ny8suppleringsvalg?

> Som Carsten
> skrev, "vi kan ikke blive ved med denne diskussion", derfor må den
> slutte efter afstemningen.

Jag hober og at cost/benefit af at rekonstruere haendelseforlöbet går
mod uändligheden meget snart. Derimod er jag skeptisk til at dit behof
af at dekonstruere diskussionen vil gå mot noll ;-)

//Erik