Jon Bendtsen wrote:
On Fri, Apr 04, 2003 at 03:36:44PM +0200, Erik Lange wrote:

On Fri, 4 Apr 2003 15:28:00 +0200, Jon Bendtsen <sslug@sslug>
wrote:

On Fri, Apr 04, 2003 at 03:18:13PM +0200, Kristian Vilmann wrote:

Mener du dermed at det er bestyrelsens pligt at følge med i alt hvad der foregår på alle lister?

Nej, men at de skal sætte sig ind i tingene når de bliver bedt om det.

Det gjorde de også - alle undtagen Anne ;-)

Anne skrev til dig at det virkede som om du var den på
itpolitik listen der vidste mest om tingene. Det må jo
nødvendigvis betyde at hun ved hvad der sker på itpolitik.
Derfor har hun formodentlig læst med på listen omkring
tilblivelsen af dokumentet.

Det tog dem bare noget tid, da Anne ikke deltog i dialogen.

så må resten af bestyrelsen jo bare traffe en afgørelse uden Anne.

Det gjorde de jo også. Det viste sig bare at være en forkert beslutning. Netop fordi Anne ikke sagde noget. Og så måtte de rette op på det. Igen uden Anne. Fordi hun ikke sagde noget.

Det er min opfattelse, at Anne ikke ønsker at kommunikere hverken med
medlemmer eller bestyrelsesmedlemmer, om de ting hun foretager sig.

Det er ikke min opfattelse.

Hvorfor ikke?

Fordi jeg da snakker med Anne når jeg møder hende til diverse af sslugs møder.

Men - du er jo ikke med i bestyrelsen, så du kan ikke rigtigt bruge dine erfaringer til, at vurdere hvorvidt Anne kommunikerer med de øvrige bestyrelsesmedlemmer, vel? ;-)

Delvist. Jeg har den opfattelse af at det meste af diskussionen
omhandler om Anne har gjort noget der kan skade sslug. Det har
jeg ikke set dokumentation for. Det eneste jeg kan se er at der
er uenighed omkring omfanget af kommunikationen.

Jeg ved ikke om Anne har skadet SSLUG. Det er har jeg ikke rigtig belæg for at udtale mig om.
Men Anne var som jeg ser det den direkte årsag til at bestyrelsen koksede ret grundigt i fra september 2002 og frem.
Anne er vant til at færdes i politikerkredse. Hun har selv belært os om hvordan man spørger og svarer når man taler med politikere.
Nu har hun brugt samme metoder mod SSLUG's forhenværende bestyrelse.

Jeg synes det er forkasteligt hvis Anne fortsat får lov at rende rundt og profilere sig med min og andres mailadresser i ryggen, når jeg samtidig har en stærk fornemmelse af at hun ikke optræder som min repræsentant.

Hvis I alle har sådan en lyst til at stemme på Anne igen så gør det da.
Men når SSLUG så bliver en tom skal indeholdende 6000 mailadresser så ved I også hvem i kan bebrejde.

Count me out!

/kristian
--
Registered Linux user #22494 - http://counter.li.org/

64 dage, 16 timer og 19 minutter uden svar:
      http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_01/msg01061