On Fri, 04 Apr 2003 15:16:32 +0200, Flemming Bjerke
<sslug@sslug> wrote:

>OK. Omformuleret: Der kom altså et godt resultat ud af Annes initiativ!

Ja, til trods for Anne's håndtering af det, da det skulle behandles på
bestyrelsesniveau!

Og kun fordi andre gode kræfter i bestyrelsen tog over, da Anne
blokerede for dialogen i bestyrelsen.

Anne gør altså med andre ord mere gavn, som menigt medlem af SSLUG,
end som medlem af bestyrelsen.

Du får lige chancen for at svare på nedenstående igen:

-oOo-

Det der undrer mig er, at ligesom jeg som almindeligt medlem skal ha'
bestyrelsens godkendelse for evt. initiativer, så mener jeg at enkelte
bestyrelsesmedlemmer må skulle det samme, såfremt de iværksætter
initiativer på egen hånd - om de så gør det som bestyrelsesmedlemmer
eller privatpersoner.

Det er min opfattelse, at Anne ikke ønsker at kommunikere hverken med
medlemmer eller bestyrelsesmedlemmer, om de ting hun foretager sig.

Jeg mener det vil være en fejl, hvis der officielt indføres en
forretnigsorden som den Anne har arbejdet efter, hvor enkelte
bestyrelsesmedlemmer mener at ha' carte blanc til at iværksætte
initiativer i foreningens navn - udenom den øvrige bestyrelse.

Jeg forstår ikke hvorfor Anne ikke har villet kommunikere om det
initiativ hun iværksatte (som privatperson) med den øvrige bestyrelse.

Forstår du, Flemming, det ?

Jeg tror ikke på at vi nogensinde får et svar fra Anne på dette, men
jeg mener vi har krav på at få at vide, om vi kan forvente at en sådan
situation vil gentage sig i fremtiden.

Når den nuværende bestyrelse siger, at de ikke har nogle
kommunikationsproblemer med Anne, kan jeg kun tolke det sådan, at Anne
ikke har ønsket at kommunikere med de personer hun sad i bestyrelse
med tidligere. Hvorfor ved jeg som sagt ikke.

Jeg vil meget gerne høre om Anne fortsat har det sådan, at såfremt
visse personer kommer ind i den nye bestyrelse, så vil Anne ikke
kommunikere med bestyrelsen som helhed i fremtidige sager.

Eller skal det forstås sådan, at når den nye bestyrelse siger, at de
ikke har nogle problemer med samarbejdet med Anne, så er det fordi de
accepterer, at Anne arbejder for sig selv uden at oplyse dem om hvad
hun laver ?

Kan vi som medlemmer acceptere en sådan arbejdsform i bestyrelsen, og
er vi indstillede på, at dem vi vælger til bestyrelsen, dermed får
carte blanc til at gøre hvad de nu finder mest hensigtsmæssigt i
foreningens navn - også når de er i mindretal i bestyrelsen?

Bør enkelte bestyrelsesmedlemmer ikke koordinere deres arbejde, med
den øvrige bestyrelse?

Hilsen,
Erik