On Fri, 4 Apr 2003 15:55:31 +0200, Jon Bendtsen <sslug@sslug>
wrote:

>Nej, jeg forstår stadig ikke at du mener at Anne ønsker at
>skade sslug.

Jeg har aldrig sagt jeg tror Anne _ønsker_ at skade sslug.

Jeg har heller aldrig sagt, at der ikke kan være gode grunde til at
Anne har optrådt som hun har.

Jeg har heller aldrig sagt, at jeg ikke vil kunne tilgive Anne's
opførsel, hvis hun erkender sine fejl og meddeler at hun vil forsøge
at undgå gentagelser. Men det har hun netop _ikke_ meddelt. Derimod
har hun meddelt, at hun mener hun har optrådt 100% korrekt, og at det
er alle de afgåede bestyrelsesmedlemmer der fejlede.

>Der er så mange menneskers opførsel der ikke giver mening,
>blandt andet også din.

Hold dig til bolden... du snakker udenom :-(

>Den påstand synes jeg slet ikke du har dokumenteret. Og du
>skriver endda at det er et faktum. Så må det jo passe, og
>så må du jo dokumentere det.

Det er netop dokumenteret ved, at der ikke findes nogle mails der
viser at Anne deltog konstruktivt i dialogen.

Vil du ha' jeg skal bevise, at Anne ikke har sendt mails ?

Hvordan kan jeg bevise det, på anden måde end ved at andre - f.eks.
Anne tilbageviser påstanden, ved at fremvise de mails der dokumenterer
noget andet ?

Disse mails eksisterer jo ikke... det må være bevis nok for min
påstand.

Kan du bevise at Anne deltog konstruktivt i dialogen, internt i
bestyrelsen ?

Hvis ikke, så er det jo et rent trosspørgsmål, hvis du mener hun
deltog konstruktivt og vil gøre det fremover - din vurdering er
ihvertfald ikke baseret på fakta.

Hilsen,
Erik L.