On Fri, Apr 04, 2003 at 03:41:46PM +0200, Erik Lange wrote:

> <snip>

> Aha - nu fattede du det ? ;-)

Nej, jeg forstår stadig ikke at du mener at Anne ønsker at
skade sslug.

> Nej, det giver ingen mening, at opføre sig som Anne har gjort !

Der er så mange menneskers opførsel der ikke giver mening,
blandt andet også din.

> Ikke desto mindre er det et faktum, som jeg har svært ved at
> ignorere... det _kan_ ikke ha' været for at fremme SSLUG's sag, at
> Anne handlede som hun gjorde!

Den påstand synes jeg slet ikke du har dokumenteret. Og du
skriver endda at det er et faktum. Så må det jo passe, og
så må du jo dokumentere det.

> Jeg synes faktisk ikke det er spor morsomt, nærmere tragisk :-(

Hele sagen er efterhånden så langt ude, blæst ud af propertioner.
Det bliver svært at komme ned på jorden igen efter valget, lidt
lige som Bush, han blev nødt til at gå i krig eller tabe ansigt.

JonB