On Fri, Apr 04, 2003 at 03:36:44PM +0200, Erik Lange wrote:

> <snip>

> Det gjorde de også - alle undtagen Anne ;-)

Anne skrev til dig at det virkede som om du var den på
itpolitik listen der vidste mest om tingene. Det må jo
nødvendigvis betyde at hun ved hvad der sker på itpolitik.
Derfor har hun formodentlig læst med på listen omkring
tilblivelsen af dokumentet.

> Det tog dem bare noget tid, da Anne ikke deltog i dialogen.

så må resten af bestyrelsen jo bare traffe en afgørelse uden
Anne.

> Men - du er jo ikke med i bestyrelsen, så  du kan ikke rigtigt bruge
> dine erfaringer til, at vurdere hvorvidt Anne kommunikerer med de
> øvrige bestyrelsesmedlemmer, vel? ;-)

Delvist. Jeg har den opfattelse af at det meste af diskussionen
omhandler om Anne har gjort noget der kan skade sslug. Det har
jeg ikke set dokumentation for. Det eneste jeg kan se er at der
er uenighed omkring omfanget af kommunikationen.

> Men okay - du mener at Anne gerne kommunikerer med medlemmerne, når
> hun møder dem privat.

privat og privat, det har været officielle sslug arrangementer.

> Er det acceptabelt for dig, at du er nødt til at mødes fysisk med
> Anne, for at kunne kommunikere med hende ?

Ja, for _JEG_ har ikke følt at jeg har haft et større behov for
at kommunikere med Anne. Men ellers er direkte email uden om listerne
da opfundet, for slet ikke at tale med bestyrelsen.

> Vil det være acceptabelt for dig, hvis alle bestyrelsesmedlemmer
> antager den holdning ?

Jeg har aldrig skrevet til nogen bestyrelses medlemmer og bedt om
deres holdninger. Jeg har heller ikke skrevet til bestyrelsen og
bedt om deres holdninger.
I øveblikket snakker jeg en hel del med Anne/Niels, men kun ved
sslug arrangementer, eller over en øl bagefter. Men det skyldes
kun den nuværende diskussion omkring Anne og Niels.

JonB