On Fri, 4 Apr 2003 15:37:01 +0200, Jon Bendtsen <sslug@sslug>
wrote:

> [...]

<snip>

>HAHAHAHAHA, nu må du lige...
>Hvis Anne ikke ønskede at det kom ud, hvorfor bad hun så
>dig om at skrive det ? Det giver jo slet ikke mening.

Aha - nu fattede du det ? ;-)

Nej, det giver ingen mening, at opføre sig som Anne har gjort !

Ikke desto mindre er det et faktum, som jeg har svært ved at
ignorere... det _kan_ ikke ha' været for at fremme SSLUG's sag, at
Anne handlede som hun gjorde!

Jeg synes faktisk ikke det er spor morsomt, nærmere tragisk :-(

Hilsen,
Erik L.