On Fri, Apr 04, 2003 at 03:35:12PM +0200, Erik Josefsson wrote:
> [...]

[klip]

> Sammen med revisorer er jag overbevist at du vil lave et godt
> arbejde.

Tja, jeg har ikke lyst.

> Det sammentagne arbejde du og dine spörgsmål har genereret er langt
> större än at laese bestyrelelisten.

hehe, så er det jo netop ikke mig der skal skriv en kort og præcis
redegørelse om hvad der er sket.

[klip]

> Det er for stort arbejde at laese bestyrelselisten, men samtidelig vil
> du at sslug skal vare enig med din konlusion?

jeg vil ikke, jeg håber. Men mest af alt ønsker jeg at alle, ALLE,
respekterer resultatet af den afstemning som snart kommer. Som Carsten
skrev, "vi kan ikke blive ved med denne diskussion", derfor må den
slutte efter afstemningen.

JonB