On Fri, 4 Apr 2003 15:28:00 +0200, Jon Bendtsen <sslug@sslug>
wrote:

> [...]

<snip>

>Nej, men at de skal sætte sig ind i tingene når de bliver bedt om det.

Det gjorde de også - alle undtagen Anne ;-)

Det tog dem bare noget tid, da Anne ikke deltog i dialogen.

>[klip]

>Fordi jeg da snakker med Anne når jeg møder hende til diverse af
>sslugs møder.

Men - du er jo ikke med i bestyrelsen, så  du kan ikke rigtigt bruge
dine erfaringer til, at vurdere hvorvidt Anne kommunikerer med de
øvrige bestyrelsesmedlemmer, vel? ;-)

Men okay - du mener at Anne gerne kommunikerer med medlemmerne, når
hun møder dem privat.

Er det acceptabelt for dig, at du er nødt til at mødes fysisk med
Anne, for at kunne kommunikere med hende ?

Vil det være acceptabelt for dig, hvis alle bestyrelsesmedlemmer
antager den holdning ?

Hilsen,
Erik L