On Fri, Apr 04, 2003 at 03:26:40PM +0200, Erik Lange wrote:
> On Fri, 4 Apr 2003 15:11:18 +0200, Jon Bendtsen <sslug@sslug>
> wrote:

[klip]

> Ja, men det fremgår jo at Anne's mail, at hun ønsker en skrivelse der
> i sidste ende skal sendes i SSLUG's navn - derfor skulle jeg
> naturligvis ha' bestyrelsens godkendelse før jeg kunne sende det ind i
> SSLUG's navn.

Helt enig, men derfor kan Anne da stadig gøre det som privat person
og ikke som bestyrelses medlem.

> Nu sad du jo heller i bestyrelsen på det tidspunkt.
>
> Jeg har ikke hørt nogen fra den daværende bestyrelse gi' udtryk for
> andet - heller ikke Anne - tror du de alle lyver ?

lyver er et stærkt ord. Det jeg tror er at de ikke er enige omkring
det nødvendige omfang og hvor i hvilket omfang der er sket en
orientering.

> Det drejer sig ikke om hvad Anne har sendt ud, men hvad hun
> forhindrede i at blive sendt ud så hurtigt som muligt.
>
> Altså om forhaling af procesen, til skade for foreningen.

HAHAHAHAHA, nu må du lige...
Hvis Anne ikke ønskede at det kom ud, hvorfor bad hun så
dig om at skrive det ? Det giver jo slet ikke mening.

> Det mener jeg heller ikke de skal, når det ikke har noget med
> foreningen at gøre. Men når det drejer sig om initiativer der skal
> sendes i SSLUG's navn, så mener jeg det er meget mærkeligt, at undlade
> at gå i dialog med resten af bestyrelsen om dette.

Nogle gange er det lettere at gøre noget end at argumentere. Nogle
gange er det lettere at tage stilling til et konkret foreslag, end
at overveje noget teoretisk. Jeg kan udemærket godt forestille mig
at den text var med til at overbevise bestyrelsen om at der skulle
gøres noget.

JonB