Jon Bendtsen <sslug@sslug> wrote:

> Det kan jeg ikke gøre objektivt, jeg er allerede for farvet.

Sammen med revisorer er jag overbevist at du vil lave et godt
arbejde.

> For stort arbejde, og desuden har jeg draget min egen konklussion
> ud fra de emails der har været.

Det sammentagne arbejde du og dine spörgsmål har genereret er langt
större än at laese bestyrelelisten.

> At der kommer en afklaring og at sslug kommer videre på den ene
> eller anden måde.

Fint.

> Jeg håber at sslug er enig med min konklussion,
> men skulle det modsatte vise sig så bliver jeg forsat som medlem
> af sslug.

Det er for stort arbejde at laese bestyrelselisten, men samtidelig vil
du at sslug skal vare enig med din konlusion?

//Erik