On Fri, 4 Apr 2003 15:11:18 +0200, Jon Bendtsen <sslug@sslug>
wrote:

>Jeg opfatter hendes email lidt anderledes. Jeg opfatter det som om hun
>foreslår at du laver et udkast. Og tager sslug itpolitik med på råd.

Ja, for at sslug kunne afgive et svar - altså, det skulle ende med
noget der skulle sendes i sslug's navn.

>Det synes jeg så er forkert af bestyrelsen, da itpolitik listen
>er en del af sslug.

Det kom bestyrelsen også frem til senere i forløbet.

>Ja, Anne havde sat dig i gang, ikke bestyrelsen.

Ja, Anne havde sat mig igang, med noget der skulle sendes i SSLUG's
navn.

>Du skal da heller ikke have en godkendelse. Du kan sagtens sætte
>noget igang på it politik listen. Godkendelsen kræves først senere
>hvis den skal sendes ud i sslugs navn.

Ja, men det fremgår jo at Anne's mail, at hun ønsker en skrivelse der
i sidste ende skal sendes i SSLUG's navn - derfor skulle jeg
naturligvis ha' bestyrelsens godkendelse før jeg kunne sende det ind i
SSLUG's navn.

>Det er ikke min opfattelse.

Nu sad du jo heller i bestyrelsen på det tidspunkt.

Jeg har ikke hørt nogen fra den daværende bestyrelse gi' udtryk for
andet - heller ikke Anne - tror du de alle lyver ?

> [...]
>i sslugs navn, MEN, jeg føler ikke at Anne har sendt noget ud i
>sslugs navn uden bestyrelsens godkendelse, og lige ledes så finder
>jeg det ikke bevist at hun skulle have gjort det. Derfor, dokumenter
>at det er sket, OG dokumenter at det ikke er noget bestyrelsen ville
>have gjort alligevel, hvor der var kort varsel til at gøre noget.
>(husk fx. PTO's uheldige udtalelser som ikke var afstemt med
>bestyrelsen da der ikke var tid (det var noget med en journalist
>der aftvang ham et svar her og nu uden at PTO kendte alt.))

Det drejer sig ikke om hvad Anne har sendt ud, men hvad hun
forhindrede i at blive sendt ud så hurtigt som muligt.

Altså om forhaling af procesen, til skade for foreningen.

>Jeg forstår ikke hvorfor du mener at bestyrelsesmedlemmerne skal
>fortælle de andre bestyrelsesmedlemmer om ting de gør som privat
>personer.

Det mener jeg heller ikke de skal, når det ikke har noget med
foreningen at gøre. Men når det drejer sig om initiativer der skal
sendes i SSLUG's navn, så mener jeg det er meget mærkeligt, at undlade
at gå i dialog med resten af bestyrelsen om dette.

>[kliiiiip]

>Skal de koordinere _ALT_ arbejde, også det som foretages som
>privat person ?

Hvis det har betydning for foreningen, ja, så vidt det er muligt.

Der kan ha' været gode grunde til at Anne ikke koordinere sit
initiativ med den øvrige bestyrelse, men da hun ikke ønsker at oplyse
noget som helst om hvorfor hun handlede som hun gjorde, er det jo ikke
til at vide, og vi må konstatere at til dato har vi ikke fået oplyst
en grund til at Anne ikke deltog i dialogen omkring det initiativ hun

Så hurtigt som muligt.

Hilsen,
Erik L.