On Fri, Apr 04, 2003 at 03:01:02PM +0200, Erik Josefsson wrote:

> Jon, for en lang tid seden har jag önsket at du sammen med revisorer og
> andre lavede en vurdering/rapport af hvad som sket i den her sag.

Det kan jeg ikke gøre objektivt, jeg er allerede for farvet.

> Hvorfor laver du ikke det isted for disse uändlige sma spörgsmål?

For stort arbejde, og desuden har jeg draget min egen konklussion
ud fra de emails der har været.

> Hvad er du egentlig intressered i?

At der kommer en afklaring og at sslug kommer videre på den ene
eller anden måde. Jeg håber at sslug er enig med min konklussion,
men skulle det modsatte vise sig så bliver jeg forsat som medlem
af sslug.

JonB