On Fri, 04 Apr 2003 13:47:22 +0200, Flemming Bjerke
<sslug@sslug> wrote:

>Erik Lange wrote:
>
>--------------

>Der kom altså et godt resultat ud af Annes arbejde!
>(Forbehold for at Anne nok ville fremstille punkt 5 lidt anderledes.)

Hvilket arbejde ???

Punkt 1 ?

Jamen, det var jo noget Anne gjorde som privatperson, men nu snakker
vi jo om Anne's deltagelse i bestyrelsesarbejdet, og der foretog hun
sig intet i forbindelse med ovenstående sag.

Mener du det er iorden ?

Eller hvad er det for noget bestyrelsesarbejde, du mener Anne har
udført i forbindelse med ovenstående sag ?

Hilsen,
Erik L.