Jon Bendtsen wrote:
On Fri, Apr 04, 2003 at 02:12:36PM +0200, Kristian Vilmann wrote:

Jon Bendtsen wrote:

On Fri, Apr 04, 2003 at 12:44:00PM +0200, Erik Josefsson wrote:

On Thu, 03 Apr 2003 22:32:21 +0200
Flemming Bjerke <sslug@sslug> wrote:

[klip]

Det viste sig så at
bestyrelsen ikke var enig med Anne - tjah, sådan går det jo tit i
bestyrelser. Det er da ikke noget problem.

Hvad som viste sig var at Anne insisterede på at hun ikke sendt mailet till Erik L som bestyrelsemedlem, men som privatperson. Det er et problem.

Hvorfor er det et problem ? Medlemmerne af en bestyrelse kan da også
godt optræde som enkelte medlemmer. De kan også godt foreslå andre
medlemmer at lave noget uden at andre medlemmer automatisk skal tro
at det er bestyrelsen der beder dem om det. Givet, Anne kunne EXPLICIT
have skrevet at det var hende der bad Erik om det, og ikke bestyrelsen,
men jeg synes at Erik gjorde en endnu større fejl ved at antage at det
var bestyrelsen der bad ham om det.

Det kan jeg i en eller anden udstrækning acceptere. Og hvis det var det, så var der ikke mere. Shit happens. For os alle. Og det er helt OK.

Men da Erik begyndte sin kommunikation med bestyrelsen sagde Anne intet. Hun klappede helt i.

Og hun deltog i andre dele af bestyrelsens arbejde ?

Ja

Dvs. det er udelukket at hun kunne være på ferie eller på andre måde have travlt ?

Ja. Og der blev endda spurt efter hendes mening. Men hun ignorerede det helt.

Og da det gik i hårknude fik hun travlt med at sige at hun var Anne og ikke SSLUG da hun skrev til Erik i første omgang.

Der står ikke noget i emailen om at hun beder erik om at gøre
det på sslugs vejne. Der står godt nok heller ikke explicit at det er
som privat person.

Og så fik hun travlt med at sige at hun ikke havde begået fejl, og at det hele skyldes uenighed om foreningens profil: politik kontra teknik.
Det er noget sludder.

Jeg synes det er en temmelig mærkværdig opførsel.
Det lugter langt væk af skjulte dagsordner og den slags.

Kan du bevise det ?

Nej. Hvis jeg kunne havde jeg gjort det. Jeg synes som sagt bare det højst upassende. Og helt utilstedeligt.

Og sammen med alle de andre Anne-opførsels-ting er det nok til mig.

Og tage nu lige og læs alle de gamle mails igen.
Det hele står der i. Jeg gider ikke skrive det hele igen.

/k

--
Registered Linux user #22494 - http://counter.li.org/

64 dage, 14 timer og 52 minutter uden svar:
      http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_01/msg01061