On Fri, Apr 04, 2003 at 02:12:36PM +0200, Kristian Vilmann wrote:

> Det kan jeg i en eller anden udstrækning acceptere. Og hvis det var det,
> så var der ikke mere. Shit happens. For os alle. Og det er helt OK.
>
> Men da Erik begyndte sin kommunikation med bestyrelsen sagde Anne intet.
> Hun klappede helt i.

Og hun deltog i andre dele af bestyrelsens arbejde ? Dvs. det er
udelukket at hun kunne være på ferie eller på andre måde have travlt ?

> Og da det gik i hårknude fik hun travlt med at sige at hun var Anne og
> ikke SSLUG da hun skrev til Erik i første omgang.

Der står ikke noget i emailen om at hun beder erik om at gøre
det på sslugs vejne. Der står godt nok heller ikke explicit at det er
som privat person.

Kan du bevise det ?

JonB