-----------------

> Det kan jeg i en eller anden udstrækning acceptere. Og hvis det var det,
> så var der ikke mere. Shit happens. For os alle. Og det er helt OK.
>
> Men da Erik begyndte sin kommunikation med bestyrelsen sagde Anne intet.
> Hun klappede helt i.
> Og da det gik i hårknude fik hun travlt med at sige at hun var Anne og
> ikke SSLUG da hun skrev til Erik i første omgang.
>
> Og så fik hun travlt med at sige at hun ikke havde begået fejl, og at
> det hele skyldes uenighed om foreningens profil: politik kontra teknik.
> Det er noget sludder.

Jeg synes at det er helt i orden at du tilkendegiver at ovenstående ikke
passer med din måde at samarbejde med andre på. (Selvom der er en
mistænkeliggørende tone i "fik hun travlt med" som jeg ikke synes er
orden.)

> Jeg synes det er en temmelig mærkværdig opførsel.
> Det lugter langt væk af skjulte dagsordner og den slags.

Dette er mistænkeliggørelse på et spinkelt grundlag. Man kan lige så godt
hævde at Anne agerede klogt og uden nogen som helst skjulte dagsordener.
Jeg må minde om at det er meget vanskeligt at bevise at andre handler med
slette motiver.

> /vilmann
> (bemærk stavemåden!)
undskyld.