On Fri, Apr 04, 2003 at 01:24:33PM +0200, Erik Josefsson wrote:
> [...]

[klip]

Måske er det bare mig der ikke forstår svensk godt nok, men
jeg fik ikke meget ud af din email.

> Hvornaer er det et problem?

hvornÆr? problem ? Dette giver ikke meget mening

> Naturligtvis.

> Naturligtvis.

> Naturligtvis.

Hvis du er enig med mig, så klip dog texten væk, hvorfor skrive
"Naturligtvis" 3 gange ? Det er spild af plads og tid.

> Men Jon, det var jo det ErikL spörgte om! Hvad er fejl med at spörge
> hvis noget er fra bestyrelsen eller ikke?

Spurgte han ikke først efter han havde skrevet den ?
Men ud over det. Anne foreslår Erik at skrive det. Så skal Erik da
spørge Anne og ikke bestyrelsen. Og selvom han spørger bestyrelsen,
så finder han ud af at det er Anne som privat person der har foreslået
ham det. Hvorfor må et bestyrelses medlem ikke komme med den slags
foreslag som privat menigt medlem ?

JonB