On Fri, Apr 04, 2003 at 12:44:00PM +0200, Erik Josefsson wrote:
> On Thu, 03 Apr 2003 22:32:21 +0200
> Flemming Bjerke <sslug@sslug> wrote:

[klip]

> Hvad som viste sig var at Anne insisterede på at hun ikke sendt mailet
> till Erik L som bestyrelsemedlem, men som privatperson. Det er et
> problem.

Hvorfor er det et problem ? Medlemmerne af en bestyrelse kan da også
godt optræde som enkelte medlemmer. De kan også godt foreslå andre
medlemmer at lave noget uden at andre medlemmer automatisk skal tro
at det er bestyrelsen der beder dem om det. Givet, Anne kunne EXPLICIT
have skrevet at det var hende der bad Erik om det, og ikke bestyrelsen,
men jeg synes at Erik gjorde en endnu større fejl ved at antage at det
var bestyrelsen der bad ham om det.

JonB