Re: [FORENING] Foreslag til ny liste

ons, 2002-08-28 kl. 20:07 skrev Klavs Klavsen:

> Er sslug.moede ikke god nok til det? trafikken på den er alligevel ikke
> så høj, og det passer vel meget godt ind der?

Det er jo så spørgsmålet. Jo hvis jeg manglede et lift, ville jeg nok
ikke have noget problem med at spørge, men det ville da virke lidt
malplaceret at tilbyde et lift.
Nu havde jeg f.eks. tænkt mig at tage til 2 af hyggemøderne i kbh. i
næste måned. Det er en tur fra St. Merløse over Roskilde osv. Det kunne
da sagtens tænkes at nogen gerne ville med, når nu de ved jeg kører
denne tur, men ikke ville tænke på at spørge efter det.

Kan i se hvad jeg mener?
--
Rune Zimmermann
http://www.spiffer.dk