Re: [FORENING] Hjemmeside: Fra ris til ros.

On Tue, Aug 27, 2002 at 10:05:09 +0200, Svend Erik Venstrup wrote:

> En lille kendt pointe:
>
> En forfatter skriver han for sig selv, eller skriver han for at berige andre???
>
> Min opfattelse af forfattere er, at de skriver for andre, derfor er forfattere
> pinedød nød til at lave sin egen indexering, hvis de vil læses, og findes
> bagefter.

Problemet er at der ikke er *en* forfatter, men *mange* kokke.
Derfor skal systemet være simpelt og let at gå til, dvs.
der skal være en overskuelig liste med kategorier,
og gerne en liste som kan anvendes til automatisk at kontrollere
html-dokumentet.

Hvis vi laver hver vores eget system så vil det blive svært at
finde siderne.

Derfor skal der laves en fælles overskuelig kategoriliste som man
kan se på når man udfylder felterne i dokumenterne.

--
mvh Frank Damgaard  |