Re: [FORENING] Kategorier på hjemmesiden

Erik Lange skrev:

> Det er da en stor kvalitet at du/I kan se det jeg har
> overset - ikke en fejl :-)

Ja. Men jeg plejer at brokke mig, når en af de prominente
overskrifter på et firmas hjemmeside er et
organisationsdiagram. Det er den fælde jeg helst ikke vil
have at vi falder i.

> Min tanke var at liste alle de fjorten bøger direkte
> under Linuxbøger... så nu du vælger punktet Linux Bøger
> på 1. niveau, får du oversigten over alle bøgerne, mens
> opdateringer ligger er niveau nede..

O.k.

>   - Projekter og resourcer
>          - Lokalisering
>                  - Den store danske ordliste
>                  - Den store svenske ordliste
>          - Foredrag

Jep. Der skal nok også noget om oversættelser, GNU Gettext
og den slags ind under lokalisering.

> Jeg tænkte bare at vi skal passe på at projektet ikke
> bliver for ambitiøst og uoverskueligt - så hellere
> starte i et lille hjørne, end at vi aldrig kommer
> igang...

Selvfølgelig. Fidusen med postarkivet er at vi giver alle
mulighed for at være med til at kategorisere deres indhold,
så det hurtigere vil kunne betale sig at udnytte Dublin
Core-faciliteterne.

> Jo da... men skal vi nødvendigvis ha' det hele til at
> starte med?

Vi skal helt klart ikke regne med at kategorisere alt med
det samme, men vi bør nok være forberedte på at udvide
systemet, når der er flere data der skal kategoriseres.

> Igen var min tanke at starte med at få styr på de
> enkelte dele af sitet, lidt af gangen...

God pointe.

Jacob
--
"han skriver det aldrig så ondt som det er ment"