Re: [FORENING] Hjemmeside: Fra ris til ros.

On Fri, Aug 23, 2002 at 21:06:33 +0200, Erik Lange wrote:

> Helt klart - man skal muligvis kun kunne bruge et begrænset antal emne-ord.

Det har den fordel det er lettere at kontrollere for fejl og varianter.

hvis der skal flere niveauer så bør de også være fastlagt, ellers
kan der jo blive visse emner der bliver store (f.eks. dem under "artikler")
Og linuxbog kan også underindeles, der er jo flere bøger...

til dem  er der jo søgemaskinen ....

--
mvh Frank Damgaard  |