Re: [FORENING] Hjemmeside: Fra ris til ros.

On Fri, Aug 23, 2002 at 18:45:46 +0200, Erik Lange wrote:

> Du har helt ret.. men hvis de eneste felter du _behøver_ at udfylde, er
> titel og emne - og der er under ti emne-ord at vælge imellem (punkterne i
> hovedmenuen), så burde det være til at overkomme.

Jo bare det er tydeligt hvad der skal fyldes i, så kan vi lave
et lille script der bagefter tester for korrekt syntaks og html 4 osv.

> Men hvis du kan overkomme at udfylde bare titel og et enkelt emne felt, vil
> dit dokument automatisk dukke op i den rigtige underkategori på web-siden...
>
> Vil det ikke være okay til at starte med ?

Og title (fra <title>) findes allerede, den er måske blot
ikke altid perfect.
Og "emne" burde også være til at overkomme at sætte på efterhånden.

Dog kunne det måske være en fordel med en liste af relevante
kategorier for SSLUG, så man har lidt fornuftigt at vælge imellem.

--
mvh Frank Damgaard  |