Re: [FORENING] Hjemmeside: Fra ris til ros.

On Fri, Aug 23, 2002 at 14:25:58 +0200, Henrik Brix Andersen wrote:

> Evt. et template til emacs? =)

Det skal være editor-uafhængig. www_admin bruger alle mulige
forskellige teksteditorer.
Men vi har jo templates i http://www.sslug.dk/templates/
som er tænkt som basis/skabelon når man laver en ny side.
Det er let blot at lave nogle felter som skal fyldes ud.

Men den der laver en side skal også vide hvad der skal fyldes i!

Lille scenario:
Jeg laver side X om Y og Z og skal så vælge mellem 10000 forskellige
kategorier ;(
urgh... det må vente til en anden gang hvor der er bedre tid,
foreløbig forbliver felterne blank.

--
mvh Frank Damgaard  |